Polityka jakości

Polityka jakości i środowiska Energia Euro Park Sp. z o.o.

Jakość i standardy Spółki

To kim jesteśmy dziś, definiuje nasze jutro

  • Bezpieczeństwo energetyczne naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu
  • Stale udoskonalamy oferowane produkty oraz usługi, badamy zadowolenie klientów
  • Dążymy do osiągnięcia najwyższych standardów realizacji wsparcia technicznego
  • Inwestujemy w podnoszenie kompetencji pracowników Spółki
  • Poszukiwanie nowych obszarów działalności Spółki aby zwiększyć zakres działania
  • Intensyfikujemy działania zmierzające do uzyskania pozycji jednego z liderów krajowej energetyki
  • Zapewniamy stały monitoring naszych parametrów
polityka jakości new

Dbałość o środowisko

Ziemia, nasz wspólny dom

  • Racjonalna gospodarka zasobami energetycznymi i dbałość o podnoszenie świadomości
  • Selektywne gromadzenie odpadów i redukcja ich wytwarzania
  • Minimalizowanie wpływu działania Spółki na środowisko naturalne
  • Przyjazne otoczenie miejsca pracy bogate w zieleń i roślinność, czynny udział w wydarzeniach proekologicznych
  • Inicjowanie działań marketingowych, kampanii informacyjnych o trendach odnawialnych źródeł energii
  • Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi

Bezpieczeństwo i zdrowie pracowników

Razem możemy więcej, dbajmy o siebie

  • Przestrzeganie wymogów określonych przepisami z zakresu BHP utrzymywanie i podnoszenie bezpieczeństwa
  • Dążenie do osiągania najwyższego poziomu bezpieczeństwa na stanowiskach pracy Spółki
  • Stabilność zatrudnienia z pakietem socjalnym wraz z systemem motywacyjnym
  • Analiza sytuacji niebezpiecznych w celu eliminowania ich w przyszłości
  • Promowanie profilaktyki zdrowia, szkolenia, wzajemne dbanie o bezpieczeństwo na każdym szczeblu stanowiskowym w celu przeciwdziałania sytuacjom zagrożenia zdrowia
  • System wsparcia i podnoszenia wiedzy oraz kwalifikacji pracownika