Polityka jakości i środowiska Energia Euro Park Sp. z o.o.
Jakość i standardy Spółki
To kim jesteśmy dziś, definiuje nasze jutro
- Bezpieczeństwo energetyczne naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu
- Stale udoskonalamy oferowane produkty oraz usługi, badamy zadowolenie klientów
- Dążymy do osiągnięcia najwyższych standardów realizacji wsparcia technicznego
- Inwestujemy w podnoszenie kompetencji pracowników Spółki
- Poszukiwanie nowych obszarów działalności Spółki aby zwiększyć zakres działania
- Intensyfikujemy działania zmierzające do uzyskania pozycji jednego z liderów krajowej energetyki
- Zapewniamy stały monitoring naszych parametrów
Dbałość o środowisko
Ziemia, nasz wspólny dom
- Racjonalna gospodarka zasobami energetycznymi i dbałość o podnoszenie świadomości
- Selektywne gromadzenie odpadów i redukcja ich wytwarzania
- Minimalizowanie wpływu działania Spółki na środowisko naturalne
- Przyjazne otoczenie miejsca pracy bogate w zieleń i roślinność, czynny udział w wydarzeniach proekologicznych
- Inicjowanie działań marketingowych, kampanii informacyjnych o trendach odnawialnych źródeł energii
- Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi
Bezpieczeństwo i zdrowie pracowników
Razem możemy więcej, dbajmy o siebie
- Przestrzeganie wymogów określonych przepisami z zakresu BHP utrzymywanie i podnoszenie bezpieczeństwa
- Dążenie do osiągania najwyższego poziomu bezpieczeństwa na stanowiskach pracy Spółki
- Stabilność zatrudnienia z pakietem socjalnym wraz z systemem motywacyjnym
- Analiza sytuacji niebezpiecznych w celu eliminowania ich w przyszłości
- Promowanie profilaktyki zdrowia, szkolenia, wzajemne dbanie o bezpieczeństwo na każdym szczeblu stanowiskowym w celu przeciwdziałania sytuacjom zagrożenia zdrowia
- System wsparcia i podnoszenia wiedzy oraz kwalifikacji pracownika